Kõnehilistusega lapsed - potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine
Üldinfo: | |
---|---|
Kokkuvõttev lühikirjeldus | Koolituse eesmärk on anda teadmised lapse kognitiivse- ja kõne arengu seaduspärasustest, arengu hindamise meetoditest ning oskused teadmiste rakendamiseks lapse eripära arvestamisel õppetöö kavandamisel ja õpikeskkonna kujundamisel. |
Toimumise aeg: | 16.09.2019 - 29.10.2019 |
Registreerimine avatud alates | 21.02.2019 |
Registreerimine suletud alates | 16.09.2019 |
Läbiviimise keel | -- |
Maht: |
52 akad. tundi
|
Osalejate arv: | 20 kuni 25 osalejat Grupp on täis |
Hind osalejale: | tasuta |
Hinnainfo ja osalemise tingimused: |
Baaskoolitus õpetajatele. Koolituse läbiviimist toetab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondist. Koolitus on sihtrühmas märgitud osalejatele tasuta.
|
Korraldav asutus: | Tartu Ülikool |
Projektijuht: | Helen Seppa, helen.seppa@ut.ee, tel: 7376448 |
Toimumise koht | |
---|---|
Aadress: | TARTU LINN TARTU MAAKOND |
Lisainfo: | Koolitus toimub Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudis aadressil Salme 1a, Tartu. Koolituse toimumise kuupäevad: 16. september 2019 kell 10.00 - 17.00 17. september 2019 kell 10.00 - 17.00 28. oktoober 2019 kell 10.00 - 17.00 29. oktoober 2019 kell 10.00 - 17.00 |
Originaalkirje asukoht | Originaalkirje asub siin |
Kirjeldus | |
---|---|
Õpiväljundid: | Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- tunneb lapse kognitiivse, kõne ja sotsiaalse arengu seaduspärasusi varases eas; - oskab hinnata laste kognitiivset ja kõne arengut varases eas, kasutades selleks õpetajale käepäraseid meetodeid; - oskab arvestada lapse arengu eripära õppetöö kavandamisel ja õpikeskkonna kujundamisel rühmas; - mõistab enda rolli koostöös erinevate spetsialistidega (psühholoog, logopeed, eripedagoog), oskab otsida abi ja infot kõne arengu hilistusega laste arengu toetamisel. |
Sihtgrupid: |
Õpetaja. Eesti Hariduse Infosüsteemi EHIS kantud KOOLIEELSE LASTEASUTUSE ÕPETAJAD |
Haridustasemed: | Alusharidus |
Eesmärgid: | Koolituse eesmärk on anda teadmised lapse kognitiivse- ja kõne arengu seaduspärasustest, arengu hindamise meetoditest ning oskused teadmiste rakendamiseks lapse eripära arvestamisel õppetöö kavandamisel ja õpikeskkonna kujundamisel. |
Sisukirjeldus: | Kõne ja tunnetustegevuse areng vanuses 0-4 Kognitiivse ja sotsiaalse (sh kõne) arengu oluliste tunnuste hindamine ja arengus mahajäämuse märkamine Hilistunud arenguga lapse hindamine Lapse arengu toetamine rühmatingimustes õpetaja, tugispetsialisti ja pere koostöös Iseseisev töö |
Õppevorm: | auditoorne |
Õppekeskkonna kirjeldus: | Õppetöö toimub koolituse läbiviimiseks sobivates õpperuumides, mis on varustatud vajaliku õppetehnikaga ja vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele. |
Lõpetamise tingimused: | Osalemine vähemalt 3 õppepäeval, iseseisva töö sooritamine ja õpiväljundite saavutamine.
|
Dokumendi tüüp: | Tunnistus |
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus: | Merit Hallap - logopeedia assistent, MA (eripedagoogika). Marika Padrik - logopeedia lektor, PhD (pedagoogika). Signe Raudik - kõrgharidus, omab töökogemust. Astra Schults - koolipsühholoogia lektor, PhD (psühholoogia) |
Õppekavarühm: | Kasvatusteadused |